JARDINS GEORGE ORWELL A L'HOSPITAL DE SANTA MARIA DE LLEIDA

No sempre tot ha de ser anar a la muntanya (a no??). Diumenge, 28 de maig, amb motiu que l'escriptor britànic George Orwell va estar ingressat durant una setmana a l'hospital de Santa Maria. Estava defensant la república i la revolució quan una bala li causa una ferida mortal al coll. La sort li va salvar encara que el seu fill diu que el seu pare li deia que la mala sort va ser ser ferit.
L'acte va estar molt bé va començar amb música de Jordi Cebolla i Montse Micuesa. Després una presentació de l'acte per part de la Lluïsa Huguet que dona entrada a la historiadora Conxita Mir que va glosar sobre la figura de George Orwell i com la societat civil ens avancem als polítics que sempre estan pendents dels vots.Finalment vam traure una bandera de les Brigades Internacionals que tapava l'artístic plafó que havia fet en Ramon Pach. Érem uns 70 assistents.
Va ser un acte entranyable on tot, estranyament, va sortir bé. Estic molt orgullós de pertanya al Grups de Recuperació de la Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

10a CAMINADA AL PEDRÓS D'ALBATARREC: SOM CIM

EL CASTELL DE LA CLUA M'HA FET POR (TOLLES DE LA FONT DE L'HEDRA)

MONTSEC IGNOT: MONTSEC DE TERRITS: TEIX MONUMENTAL (no reconegut) - CADENES - COVA DE TERRITS - PAS EQUIPAT DE TERRITS

PASSOS EQUIPATS DEL BARRANC DE BARRANQUILLS: UNA DESCOBERTA NOVA AL MONTSEC

REFRESCAR-NOS A LES BASSES DE TORREC

CADENES DEL CASTELL DE TURMEDA

PER TROBAR-SE CAL ABANS PERDRE'S: PER LA MALERA (SANTA ANNA)

RUTA DELS LLACS: DE L'ESTACIÓ DE TREMP A LA POBLA DE SEGUR

L'ALTRE PONT DEL DIABLE: AQUEST AL RIU BOIX (MONTSEC DE MEIÀ)

RUTA DELS LLACS (2a part): DE L'ESTACIÓ DE CELLERS A TREMP