10a CAMINADA AL PEDRÓS D'ALBATARREC: SOM CIM
Un any més hem tornat a fer la Caminada nocturna al Pedrós d'Albatàrrec. Enguany la lluna no ens ha volgut acompanyar ja que el cel estava ben ennuvolat. En arribar al poble la pluja ha vingut a visitar-nos i a refrescar-nos. Han estat 4 gotes comptades. No sé com ha anat a la columna que venia de Lleida.
Des de fa uns 5 anys la Caminada popular la fem amb dues columnes: La principal que surt de Lleida que fan 12 km - surten mig hora abans que nosaltres - i la columna que surt d'Albatàrrec. Amb el Gerard, mentre sopàvem, hem somiat que seria bonic que al Pedrós s'ajuntessin columnes venint d'Artesa de Lleida, Montoliu i d'Alfés i que ens ajuntéssim tots al cim del Pedrós.
Enguany hem coronat el cim una setantena d'excursionistes. D'Albatàrrec hem pujat 25. A la foto del cim val a dir que no cabíem tots. Cal considerar que ha estat un èxit de convocatòria.
Enguany feia 10 edicions. El Gerard m'ha recordat que la primera convocatòria va sortir del Centre Excursionista de Lleida dins una campanya catalana per pujar als cims propers i revindicar la singularitat catalana. Això va ser l'any 2013. L'any següent es va incorporar la cooperativa La Baula que han esdevingut els autèntics promotors de l'activitat. Fa 5 anys es van incorporar l'Associació Àgora d'Albatàrrec. 10 anys ja tenen la seva petita història.Gràcies a totes i tots per venir a la caminada. M'ha fet especial il·lusió veure un bon grapat de jovent. Esdevenint una activitat intergeneracional.
Característiques tècniques: 7,4 km desnivell 75 metres
Per obtenir el track:
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada