10na CAMINADA NOCTURNA AL PEDROS D'ALBATARREC


Portem 10 anys fent la Caminada nocturna al Pedrós d'Albatàrrec que organitza l'Associació La Baula, el Centre excursionista de Lleida i l'Associació cultural Àgora Albatàrrec. En els darrers anys estem organitzant dues columnes: Una que surt de Lleida i una altra que surt d'Albatàrrec i ens trobem al cim del Pedró (229 m.) 

 Enguany hem estat poder menys gent que altres edicions, segurament un partit de fútbol i la poca difusió que hem fet a l'última hora no ens ha ajudat. La columna de Lleida eren una vintena i els d'Albatàrrec, 8. Pocs entre els pocs els millors. Cal destacar el meu net Pol que l'ha fet amb comoditat.

Com feia vent al cim hem decidir baixar al refugi dels Caçadors i ja estudiem fer-ho en properes edicions. Sols ens cal demanar la clau a l'ajuntament albatarrenc.


Característiques tècniques: 7,4 km  desnivell 75 metres

Per obtenir el track:

Powered by Wikiloc

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

INTEGRAL DEL RIU SEGRE (1a etapa): PIC DEL SEGRE - FONT DEL SEGRE - LLO

EL CASTELL DE TURMEDA (MES QUE UN CASTELL) DES DE SAPEIRA

EXCURSIONISME CREATIU: DE LA PRESA DE TERRADETS A LA ROCA REGINA (DESCENS PEL BARRANC DEL BOSC)

CASTELL I ERMITA DEL REMEI D'ORONERS: PRINCESES I EL BUFÓ.

PELS DOLMENS DE BENAVARRI

INTEGRAL RIU SEGRE (3a etapa): DE PUIGCERDA A BELLVER DE CERDANYA

ENTRADA DE LES FORCES FRANQUISTES A CATALUNYA: CAP DE PONT DE SERÓS

SERRA DE BUSA: BALMA DEL XALET - ESCALES DE BUSA

INTEGRAL DEL RIU SEGRE (2a etapa): DE LLO A PUIGCERDÀ PASSANT PER SALLAGOUSE I LLIVIA

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA