CAMI DE RONDA DE L'AMETLLA DE MAR

Com ja arriba la calor he pensat que seria interessant enganyar a la Montse i portar-la a la platja. No hi ha com el camí de Ronda que va de l'Ametlla de Mar a l'Ampolla. No el coneixia però us puc assegurar que està molt bé. Nosaltres només hem fet 11 km. entre anar i tornar (feia molta calor) però tot el recorregut és d'uns 18 km. i miraré si es pot combinar amb els horaris dels trens.
Queda pendent la sortida complerta per la tardor. Avui com no podia ser d'una altra forma hem acabat  l'excursió amb una capbussada. Ens ha faltat la paella però aquesta l'hem deixat per més tard.
La Montse molt valenta, ja portàvem 5,5 km. i volia continuar. 
O es vol quedar vídua o no tenia present la tornada i la calor.

Si voleu veure més fotos cliqueu a Fotografies.
Ruta que hem fet:

Comentaris

  1. els dissabtes si podeu fer servir lo tren per fer travessa. I millor nar a l'estiu, l'aigua és més calenta i el paisatge millora!!! només cal però sortir d'hora i anar cap al Sud, amb el sol a l'esquena.

    ResponElimina
  2. Gràcies per la informació però segurament ho farem a la tardor... aigua calenta encara. I ja vaig veure que havia prou combinacions amb el tren. el problema és, ara, on fer la paella.

    ResponElimina
  3. bé, jo no te puc recomanarte cap. Normalment no valen res la dels restaurants. De totes maneres jo ho faré d'aquí poc, ja et diré si val la pena emportarte un tupper.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

BRIGADISTES A LA BATALLA DE L'EBRE (CENTRE INTERPRETACIÓ DE LA FATARELLA)

L'HISTÒRIC CAMÍ RAL DE LLEIDA A REUS

PORT DEL COMTE: APARCAMENT DE L'ESTIVELLA, FORAT DE LA BOFIA, PUIG DE LES MORRERES o QUEROL I RETORN PEL PRAT DE BECIES

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA

EL PUI TABACA PER LA CRESTA DELS 7 RESSALTS

ELS CIMS DE PORT DEL COMTE PEL VESSANT SUD

ON ESTÀ LA PLACA DEL PRIMER REC DEL CANAL D'URGELL?

PEL CAP DE PONT DE BALAGUER

LES STOLPERSTEINE DE LA FATARELLA

EL MONTSEC ACROBÀTIC: CANAL DE L'EMBUT I EL SEU BAIXADOR