COL·LECTIVA A LA CRESTA DE MONTPEDRÓ DE CASTELLONROI


L’altre dia quan vaig fer l’excursió a la Cresta del Montpedró de Sant Salvador de Castellonroi em vaig quedar sorprès per l’interès de la sortida. Em vaig creure amb l’obligació d’organitzar una sortida col·lectiva amb els companys i companyes de la meva entitat, el Centre Excursionista de Lleida. Ha estat una jornada meravellosa on tot ens ha vingut de cara...
Al matí érem 17 excursionistes per fer la grimpada que sense ser exigent si que és obligada, en el sentit que has de posar les mans a la roca i superar algun pas aeri. Crec que tot ha estat un èxit. El dia ha estat redó. Com la sortida era una mica curta he sortit del llogarret d’Andaní i hem seguit un camí que ens ha dut fins a la canonada que baixa de la central de Santa Anna i hem enllaçat amb l’itinerari proposat a la sortida inicial.
La grimpada ha estat molt entretinguda. Dúiem material tècnic (cordes, mosquetons, arnesos, ...) però no ens ha calgut doncs tothom ha pujat com una moto. El dia ha estat càlid, si pensem que estem encara al mes de gener... tot ha anat redó. Els que han anat més de pressa han anat a buscar els cotxes i quan hem arribat a la carretera ja teníem els taxis esperant per portar-nos al poble d’Ivars de Noguera on hem menjat una meravellosa paella. Us asseguro que durant el dinar hi ha hagut molt bon filin i hem rigut tota l’estona. La millor forma de poder encarar la setmana vinent laboral. I la setmana que ve més...

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada