EL DOLMEN DE MOLERS

El dolmen de Molers ofereix l'encant del monument megalític i la visió amb el fons del Pedraforca, una petita meravella. Fa temps vaig estar buscant-lo desesperadament però no el vaig trobar: Cap indicació, cap cartell. Avui he decidit tornar a intentar-ho. De fet estic fotut després de passar una absurda grip i com no he de caminar gaire esdevé una fita ideal.
Com arribar-hi?
Cal agafar la carretera B-400 de Guardiola de Berguedà a Gòsol. En el km. 13,4 hi ha el trencall al nord cap a Molers. Aquest és el lloc ideal per deixar el cotxe.
Damunt nostre tenim la casa de Xisquet o Cisquet. Prenem un camí carreter que surt uns metres després i sortim a uns camps que hi ha damunt de la casa. 70 metres damunt de la casa hi ha el túmul amb el dolmen. Format per dos pedres de base i una gran llosa superior. Els voltants estan totalment remoguts. A la wikipedia trobareu informacions prou interessants.
Coordenades: 42º13'46.0"N 001º45'44.0"E

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CIRCULAR DE SANT MIQUEL DE LA TOSCA A LA PUNTA CURULL I TOSSAL DE LA COGULLA (CAPÇALERRES DE LA SERRA DE LA LLENA)

RECULL D'ITINERARIS DE LANZAROTE: LA ILLA DELS VOLCANS

TRAVESSA INTEGRAL RIU SET:ETAPA 1a: DE SANT MIQUEL DE LA TOSCA A LA POBLA DE CÉRVOLES

MÉS DOLMENS PEL MONTSEC DE RÚBIES: DE PAUS, DEL PLA DE LA GALLINA I EL SOL DEL JOAQUIM

CAMINANT ENTRE TRINXERES: LA SERRA FOSCA DE CASTELLDANS

EL CEL DE LANZAROTE I ELS PRECIPICIS DE FUMARA

TRAVESSA INTEGRAL DEL RIU SET: ETAPA 3: DE COGUL A LA DESEMBOCADURA

TRAVESSA INTEGRAL DEL RIU SET: ETAPA 2a: DE CERVIA DE LES GARRIGUES AL COGUL

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA

PENJATS PELS PENYA-SEGATS: RISCOS DE FAMARA