MENORCA: CAMÍ DE CAVALLS (SUD DE L'ILLA)

Aquarel·la de Concha Coll: Sa Mesquida

L'any passat vaig poder recórrer el Camí de cavalls, per la costa nord. Tenia clar que tornaria i faria la continuació que aquí us presento. Aquest cop hem vingut a fer una travessa col·lectiva ja que s'ha afegit altres amics/amigues. L'organització de les sortides ha comportat que hagi hagut dies que ho feia en una direcció i d'altres en altra direcció i no he seguit l'ordre lineal sinó que he hagut de ser més "creatiu".

La costa meridional és totalment diferent. Primer de tot, més urbanitzada - em guardo el comentari - i amb menys penya-segats. Hi ha etapes que encisen, hi ha etapes de traspàs i hi ha etapes d'asfalt que he volgut deixar per l'altra reencarnació. 

Relació de les sortides ordenades numèricament, encara que en el temps van anar separadament.

Etapa 1: D'Es Graus a Mesquida

Etapa 10 i 11: Des de Ciutadella a la Cala Morell

Etapa 12: Del Cap d'Artrutx a la Cala Turqueta

Etapa 13 i 14: De Cala Turqueta a Sant Tomas

Etapa 15: De Sant Tomas a Son Bou

Etapa 16: De Son Bou a Cala en Porter

Etapa 18: De Benissafuller a Punta Prima


Etapa 19 i 20: De Punta Prima a Maó


En aquest projecte van intervenir: Maria Huguet, Anna Arinyo, Imma Tarin, Marta Pujol, Lluïsa Carretero, Isabel Alcalde,  Antònia Canyelles, Contxi Coll, Montse Borràs, Montse Ibañez, Lluís, Paco Alcaine, Quico Ventura i jo. Moltes gràcies per la vostra col·laboració que han fet possible aquest petit somni.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CIRCULAR DE SANT MIQUEL DE LA TOSCA A LA PUNTA CURULL I TOSSAL DE LA COGULLA (CAPÇALERRES DE LA SERRA DE LA LLENA)

RECULL D'ITINERARIS DE LANZAROTE: LA ILLA DELS VOLCANS

TRAVESSA INTEGRAL RIU SET:ETAPA 1a: DE SANT MIQUEL DE LA TOSCA A LA POBLA DE CÉRVOLES

MÉS DOLMENS PEL MONTSEC DE RÚBIES: DE PAUS, DEL PLA DE LA GALLINA I EL SOL DEL JOAQUIM

CAMINANT ENTRE TRINXERES: LA SERRA FOSCA DE CASTELLDANS

EL CEL DE LANZAROTE I ELS PRECIPICIS DE FUMARA

TRAVESSA INTEGRAL DEL RIU SET: ETAPA 3: DE COGUL A LA DESEMBOCADURA

TRAVESSA INTEGRAL DEL RIU SET: ETAPA 2a: DE CERVIA DE LES GARRIGUES AL COGUL

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA

PENJATS PELS PENYA-SEGATS: RISCOS DE FAMARA