ASCENSIO AL PIC DE LA PALA DE GINESTELL (VALL DE BOI)


Per la meva llarga (i feixuga) recuperació no hi ha com saber progressar pas a pas. Avui torno al Pirineu. Em sento feliç de poder tornar-hi. En trepitjar l'alta muntanya recordo les cofoies sensacions viscudes. Pujo el pic de la Pala de Ginebrell, és una cota molt modesta però em sento feliç de retrobar-me amb la natura. 

Descripció de l'itinerar
i:

Aparquem a les pistes d'esquí de Boí (2052 m). Agafem la primera pista que trobem a la dreta. Hi ha una cadira que puja a la Pala de Ginebrell. Nosaltres anem pujant fent ziga-zagues per les pistes. En algun moment, però adrecem per l'herbei.
56 min - 1,77 km Collada des Bassetes (2255 m). Anem a la dreta i arribem a la caseta de la cadira. Voltem una caseta i sortegem un filat i podem arribar a la part superior.

1 h 3 min  - 2,25 km Cim de la Pala de Ginebrell (2324 m.). Amb una destacada fita. Retornem pel camí a la Collada des Bassetes. Ara preferim baixar pel vessants oposat, tot allargant el recorregut i fent-lo més variat.

2 h 20 min  - 4,9 km Arribem a l'aparcament ben satisfets. Ens quedem amb les ganes de tornar a fer la Pala de Cervi (feta fa anys) i el Cap de les Rastes Roies.
Nosaltres vam estar 2h 20 min, anant molt tranquils.
Per obtenir el track:
Powered by Wikiloc

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ITINERARI EXPLICATIU DE LES BRIGADES INTERNACIONALS A LES TERRES DE LLEIDA (CERDERA - LA SAIDA)

CIRCULAR DE SANT MIQUEL DE LA TOSCA A LA PUNTA CURULL I TOSSAL DE LA COGULLA (CAPÇALERRES DE LA SERRA DE LA LLENA)

RECULL D'ITINERARIS DE LANZAROTE: LA ILLA DELS VOLCANS

MÉS DOLMENS PEL MONTSEC DE RÚBIES: DE PAUS, DEL PLA DE LA GALLINA I EL SOL DEL JOAQUIM

CAMINANT ENTRE TRINXERES: LA SERRA FOSCA DE CASTELLDANS

EL CEL DE LANZAROTE I ELS PRECIPICIS DE FUMARA

TRAVESSA INTEGRAL DEL RIU SET: ETAPA 3: DE COGUL A LA DESEMBOCADURA

PENJATS PELS PENYA-SEGATS: RISCOS DE FAMARA

EL VOLCA A TOCAR DE CASA: TINAGUACHE O CERRO HURON

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA