PER LA PLATJA DE LA PARET (PUNTA GUADALUPE)


Per la tarda tinc una sorpresa molt agradable. Ma filla em diu que anem a visitar la platja de la Paret. No em sento inicialment molt motivat per anar però la veritat es que em quedo sorprès de la meravella natural de la raconada que visitarem.

Com arribar a la platja de la Paret? Segurament, la millor forma és fer anar el GPS. Està situat en l'extrem oest de l'illa. En la part que començaria l'istme de Jandia. El nucli més proper és la Costa Calma.

A la platja em trobo amb la punta Guadalupe on destacaria tres encants:

1.- Una entrada al mar que ens queda als dos costats i una llengua de terra s'endinsa en l'aigua. Per arribar-hi cal anar per una feixa que fa una curiosa ziga-zaga.

2.- El cim de la punta Guadalupe modest (31 metres) que queda tallat pel vessant est. Es tracta d'un mur d'una vintena de metres però té el seu encant.

i 3.- El punt més encantador però que està força amagat. Molta gent se'l passa. Cal baixar a la platja i observar que sota del braç de la punta Guadalupe hi ha un arc natural que comunica els dos costats. Sorprenent i meravellós.

Cal resaltar que a la platja hi ha un restaurant molt agradable, amb una terrassa de pel·lícula, Caretta Beach.

Per saber més sobre les excursions de Fuerteventura, clica aquí

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

EL CASTELL DE LA CLUA M'HA FET POR (TOLLES DE LA FONT DE L'HEDRA)

17a CAMINADA FESTA MAJOR TUIXENT: FONT DEL PRAT DE MORELLA -CAMÍ DE SEGALERES

CADENES DEL CASTELL DE TURMEDA

PASSOS EQUIPATS DEL BARRANC DE BARRANQUILLS: UNA DESCOBERTA NOVA AL MONTSEC

SANT JAUME DE TUIXENT: CIRCULAR A L' ESPLUGA OBSCURA

SOLSONÉS ÍNTIM: RIBERA SALADA: AIGÜESJUNTES - TOLL DE SANT JOAN

RACONS INESPERATS: SUPOSAT MIRADOR DE LA TORRE DELS MOROS DE TUIXENT

TOSSUDERIA: ESMORRIADOR - TEULERIA I PUIG DE MUNTANA

L'IMPRESSIONANT CAMÍ D'ALINS A TOR

EL FORAT DEL BULI: RECORDANT A L'ANTONI SATORRA