IIIa CAMINADA NOCTURNA AL TOSSAL DE PEDROS

Un any més hem organitzat conjuntament amb la Baula la caminada nocturna amb la companyia de la lluna plena. La nostra fita era ascendir al Pedrós d'Albatàrrec i fer un sopar col·lectiu.
En guany ens hem trobat uns 70 excursionistes malgrat un cel amenaçador que feia una mica de por per l'amenaça de tempesta però finalment sols ha quedat amb uns nuvolots que ens tapaven la llum de la lluna però tot ha anat bé malgrat alguna distracció del grup doncs ha hagut un tall i hem fet cap a la Carrerada d'Albàrrec. Jo que anava d'escombra he hagut de posar-me al cap per arribar al Pedrós. Cap problema doncs el teniem pràcticament a vista.
A l'hora del sopar uns s'han volgut quedar dalt mentre que d'altres ho hem fet a la falda de la muntanya.
Ha hagut un moment que he dit que prou doncs el menjar era mig col·lectiu i tots portàvem coses molt bones però també molt dolentes del cos. Excepció feta del Ramon Pach que ha portat una coca de poma que estava de mort.
Ja veieu una sortida redona, social i senzilla. Hem fet uns 12 quilòmetres.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FOSSA DE LES BRIGADES INTERNACIONALS DES DEL COL.LEGI CLAVER

POSANT LLUM A LA FOSCOR: ELS CRIMS DE MONTRAVETA

AZORES: ILLA VERDA (2): ROCHA DA RELVA

CONSTRUCCIONS PEL VOLTANT DEL MAS DE MELONS

AZORES:ILLA VERDA (1): CONSIDERACIONS GENERALS

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA

AZORES: ILLA VERDA (4): SALTO DO CABRITO

LA POLÈMICA PASSAREL·LA DE MONT-REBEI

MONTSANT MÀGIC: ELS GRAUS DE BARROTS I CARABASSAL

EL PEDRAFORCA PER LA CANAL DEL VERDET