TOUR DEL MONTBLANC (10): LAC BLANC - CHAMONIX

Si heu llegit l'entrada anterior sabreu quin era el meu estat. Al matí em vaig aixecar millor i vaig esmorzar alguna cosa lleugera.
Vam sortir amb tranquil·litat doncs continuava plovent. En mig de la boira vam anar trobant el sender de tornada que surt del refugi enllà. Ho dic perquè al mapa sembla que cal tornar endarrere a buscar el camí.
Vam estar una hora baixant fins arribar a les pistes d'esquí de la Flegere (1 hora). Les instal·lacions que veiem no funcionaven i vam témer durant uns instants que haurien de baixar caminant. Tots estàvem d'acord que acabàvem en aquest punt el nostre Tour doncs no tenia cap interès continuar en mig de la pluja. Finalment vam pujar una pista d'esquí i vam veure que el telecabina principal sortia d'aquell indret. Vam anar al bar i vam recuperar forces.
El telecabina ens va costa 14 euros - com a la pujada - i ens va deixar a Les Plaz on vam haver d'agafar un bus urbà (3 euros) que ens va deixar a l'entrada de Chamonix on teniem la nostra Gite d'etape La Tapie. Com encara era molt d'hora estaven fent la neteja i ens vam tenir que "assecar" com va poder.
Vam dinar en un selfservi que no em va ajudar gaire a passar el mal de panxa doncs com estava mig bé vaig menjar com un llop. A la nit ja no vaig sopar. Alguns van anar a fer una reglette. D'altres, encara farts, vam anar a un concert de jazz africà. Vam tenir la sort de trobar-nos al Xavier Masot que estava per allí amb la familia.
L'endemà, de matí, el camí de tornada cap a casa amb les seves 11 hores de viatge.
Desnivell: - 400 metres.
Com va ploure tampoc vaig poder fer cap foto...

Comentaris