EN KAYAK PER CANELLES (FINESTRES - CONGOST DE FET)

Avui el Jordi Climent ha tingut l'encert de muntar una sortida amb piragua per l'embassament de Canelles. Primer donar-li afectivament les gràcies, doncs muntar una sortida per a 38 persones sempre és una qüestió de tensió i de nervis.
La sortida ha estat esplèndida encara que a les muralles de Finestres tot just arribava l'aigua. Part de la colla ha pujat al poble, però com jo ja l'he visitat en diferents ocasions, he preferit aprofitar que tenia entre mans una embarcació i m'he anat al congost de Fet i fins al peu de la Torre dels Moros o de Conclues.
He anat sol i he trobat que ha estat un viatge super relaxat encara que m'anava trobant gent amb piragua – i en lancha qe provocava ones molestes - i al final em feien mal els braços. Feia anys ja vaig fer aquest trajecte amb el Paulino Grau però aquella vegada anàvem amb una espardenya i una sabata. Ell amb una barqueta inflable i jo amb una pala de windsurf. Però tenia l'encant que anàvem de nit, amb lluna plena. Volíem arribar a Montrebei però un cop vam arribar a l'esplanada de Corça vam avorar les barques i vam dormir al costat del llac, i l'endemà vam decidir tornar cap a l'embarcador de Blancafort.

Com ja he dit abans ha estat un dia rodò. Penso que un cop a l'any havien d'anar a fer piragua la gent del Centre per tenir una visió diferent de la natura...

Si vols veure més fotos clica aquí.

De l'embarcador a Finestres 10 km + de Finestres al Congost de Fet 15 km = 25 km totals.

Comentaris