ESQUIAR PEL PLA DE LLEIDA: ALBATARREC

 

L'any 2001 va nevar força a Albatàrrec i vaig anar esquiant (esquí de fons) al Pedrós, a Lleida i a Artesa de Lleida. Vaig decidir que guardaria els esquís vells i unes botes velles perquè sabia que els tornaria a fer anar. Ha calgut esperar 20 anys... però avui he tornat a agafar els esquís vells i les botes (pensava que estarien trencades, però no). Podré tornar a esquiar d'aquí 20 anys més .. ?81 tacos...

He anat pel camí al Tossal del Pedrós d'Albatàrrec (en un any he pujat 4 cops, la millor la que vaig pujar amb el meu net el Quim). He tornat pel camí del Canal d'Urgell per fer una circular.

Foto de l'Oriol Quadrat, baixant del Pedrós
Un cop a casa he pensat que no podia deixar de passar el dia i he decidit baixar a Lleida. Havia força gent caminant, en bici... en cotxe (que burros). I el camí no estava tan bé com el Pedrós on anava obrint molta estona traça. Pur plaer.

En total hauré fet uns 25 km que ja estan prou bé. A veure com estarà demà... 

Fotos de les 5h 50 del matí quan m'he aixecat a fer un pipi i mirar com estava la cosa:






video arribant al Pedrós:



 

Comentaris