10a CAMINADA AL PEDRÓS D'ALBATARREC: SOM CIM


Un any més hem tornat a fer la Caminada nocturna al Pedrós d'Albatàrrec. Enguany la lluna no ens ha volgut acompanyar ja que el cel estava ben ennuvolat. En arribar al poble la pluja ha vingut a visitar-nos i a refrescar-nos. Han estat 4 gotes comptades. No sé com ha anat a la columna que venia de Lleida.

Des de fa uns 5 anys la Caminada popular la fem amb dues columnes: La principal que surt de Lleida  que fan 12 km - surten mig hora abans que nosaltres - i la columna que surt d'Albatàrrec. Amb el Gerard, mentre sopàvem, hem somiat que seria bonic que al Pedrós s'ajuntessin columnes venint d'Artesa de Lleida, Montoliu i d'Alfés i que ens ajuntéssim tots al cim del Pedrós


Enguany hem coronat el cim una setantena d'excursionistes. D'Albatàrrec hem pujat 25. A la foto del cim val a dir que no cabíem tots. Cal considerar que ha estat un èxit de convocatòria.

Enguany feia 10 edicions. El Gerard m'ha recordat que la primera convocatòria va sortir del Centre Excursionista de Lleida dins una campanya catalana per pujar als cims propers i revindicar la singularitat catalana. Això va ser l'any 2013. L'any següent es va incorporar la cooperativa La Baula que han esdevingut els autèntics promotors de l'activitat. Fa 5 anys es van incorporar l'Associació Àgora d'Albatàrrec. 10 anys ja tenen la seva petita història.


Gràcies a totes i tots per venir a la caminada. M'ha fet especial il·lusió veure un bon grapat de jovent. Esdevenint una activitat intergeneracional.

Característiques tècniques: 7,4 km  desnivell 75 metres

Per obtenir el track:

Powered by Wikiloc

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A LA RECERCA DE LES PINTURES RUPESTRES DEL ROC DE RUMBAU

L'HISTÒRIC CAMÍ RAL DE LLEIDA A REUS

BRIGADISTES A LA BATALLA DE L'EBRE (CENTRE INTERPRETACIÓ DE LA FATARELLA)

PORT DEL COMTE: APARCAMENT DE L'ESTIVELLA, FORAT DE LA BOFIA, PUIG DE LES MORRERES o QUEROL I RETORN PEL PRAT DE BECIES

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA

EL MONTSEC ACROBÀTIC: CANAL DE L'EMBUT I EL SEU BAIXADOR

ELS CIMS DE PORT DEL COMTE PEL VESSANT SUD

PEL CAP DE PONT DE BALAGUER

ELS COMBATS A LA SERRA DEL MONTSANT(1): ERMITA DE LA FOIA:

EL PEDRAFORCA PER LA CANAL DEL VERDET