REFRESCAR-SE A LES FONTS DEL GLORIETA (MONT-RAL)
Divendres, 19 de juny de 2026 Quan fa calor ens queden poques opcions: Pujar al Pirineu , però ens cal dos dies, o anar a remullar-nos a alguna tolla . Es el que estic fent darrerament. Aquí trobareu altre opcions on banyar-me. Avui decideixo anar a les Fonts del Glorieta a Mont-ral . Excursió curta, per aquest motiu decideixo baixar riu avall després d'estar a les Fonts . Passo per la Bassa de la Central (totalment seca i malmesa pels pas inexsorable del temps ). Arribo a una cadena posada al la paret (innecesària) . Comença a fer calor i decideixo retornar cap a Mont-ral. Ara he vist, estan a casa, que podia haver pujat pel Pas de l'Escaleta . D'aquesta forma no hagués fet un circuit circular. Les Fonts del Glorieta tenen fama d'estar molt concorregut encara que jo he tingut molta sort. Més avall hi ha el Niu de l'Àliga que em reservo per una altra vegada. FITXA TÈCNICA VALORACIÓ: Excursió ideal per anar a remullar-nos. DIFICULTAT : Baixa. Cartell...