ENCISADOR POBLE DE MUNTANYANA

Molts companys m'havien parlat de l'encant de l'antic poble de Muntanya. Mil vegades havia pensat en pujar-hi però sempre em quedava sense temps quan venia d'excursió de la Terreta o del Montsec. En canvi avui després de l'excursió pels vestigis de la Batalla de Pont de Muntanyana he tingut ocasió d'anar-hi.
Només puc dir que m'ha frapat. Segurament les explicacions de Javier ha servir per descobrir la bellesa del paratge. El poble està perfectament conservat i encara viuen muntanyencs doncs mai ha estat abandonat (com jo em creia). L'església impressionant amb les seves pintures, amb el seu capitell de pedra ...
Si aneu, no dubteu en agafar el guiatge del Javier, viu la seva feina amb passió i us farà passa una bona estona. Nosaltres vam estar dues hores i no ens volia cobrar.
Això del turisme cultural és un encant. Especialment avui que el genoll em feia molt de mal i no podia fer gaire cosa més!!!

Comentaris