JARDINS GEORGE ORWELL A L'HOSPITAL DE SANTA MARIA DE LLEIDA

No sempre tot ha de ser anar a la muntanya (a no??). Diumenge, 28 de maig, amb motiu que l'escriptor britànic George Orwell va estar ingressat durant una setmana a l'hospital de Santa Maria. Estava defensant la república i la revolució quan una bala li causa una ferida mortal al coll. La sort li va salvar encara que el seu fill diu que el seu pare li deia que la mala sort va ser ser ferit.
L'acte va estar molt bé va començar amb música de Jordi Cebolla i Montse Micuesa. Després una presentació de l'acte per part de la Lluïsa Huguet que dona entrada a la historiadora Conxita Mir que va glosar sobre la figura de George Orwell i com la societat civil ens avancem als polítics que sempre estan pendents dels vots.Finalment vam traure una bandera de les Brigades Internacionals que tapava l'artístic plafó que havia fet en Ramon Pach. Érem uns 70 assistents.
Va ser un acte entranyable on tot, estranyament, va sortir bé. Estic molt orgullós de pertanya al Grups de Recuperació de la Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MERAVELLA GEOLOGICA: LA COVA D'ORMINI (I DE PROPINA EL PUIG DELS ESPIES)

TOLBA: XXIa OFENSIVA CONTRA L'OBLIT

INHÒSPIT MARIOLA

GR-3 DE TARREGA A VALLBONA DE LES MONGES: PELS POBLES DEL RIU CORB

SOM CIMS XIa CAMINADA NOCTURNA AL PEDRÓS D'ALBATARREC

RUTA DELS LLACS: DE L'ESTACIÓ DE TREMP A LA POBLA DE SEGUR

EL FORAT DEL BULI: RECORDANT A L'ANTONI SATORRA

TUC DE SARRAHERA (100 CIMS) VOLTANT PELS ESTANYS DE RIUS I REDON

DOCUMENT: NOVETAT SUPERBA SOBRE EL LLISTAT PRESONERS SEU VELLA

NORMANDIA (2): PLATGES D'UTAH