FEINA ACABADA: CADENES A LA CANAL AMAGADA

 


Fa uns dies vaig descobrir una canal, que li vaig posar el nom de Canal Amagada, i vaig pujar a lo bravo però em va semblar que era interessant posar cadenes i així era un pujador/baixador que podia tenir interès. (clique aquí per veure l'entrada).

He anat altres dies i finalment he posat 37 metres de cadena que permeten pujar/baixar amb relativa facilitat. Encara que cal dur un arnés, un dissipador i un casc però no es tracta d'una ferrata si no d'un pas habilitat per poder assolir la carena d'una forma diferent. 

Us explico com es puja: Primer cal que fer un parell de passos de grimpada (fites) ja dins de la canal.

Anar a l'esquerra - evident - i ens trobem el primer tram de cadenes (9 metres) que ens permeten superar un primer ressalt. Un cop dalt anem a l'esquerra a buscar un flanqueig (4 metres) i ens situa sota d'un alzina que superem pel mig, alerta si porteu motxilles grans (6 meters). Arribem a un darrer replà.

Ara ens toca pujar un darrer mur de 18 metres (amb algun tram de roca dolenta malgrat la neteja) i prou dret. La cadena fa de corda de vida i ens anem assegurant i pujant per la carena fins sortir a la carena. El camí passa dos metres pel davant. 

Estic pendent que s'acabi la pandèmia i poder fer una sortida col·lectiva i ensenyar-vos aquest racó del nostre Mont-roig amb alguna altra raconada propera.

Comentaris