14a CAMINADA DE SANT JAUME o CAMINADA DE LA LLUM

Un any més - i en portem 14 - el Centre Excursionista de Lleida ha tornat a organitzar la Caminada de Sant Jaume. Bé, estrictament parlant, els tres primers anys no estàvem en l'organització. És la caminada degana de la ciutat.
Enguany s'ha afegit a l'organització la Fundació Vicente Ferrer que li ha sabut donar un toc nou. Un vessant solidari que ha estat molt ben recollit pels caminadors. Gràcies per la feina que heu fet des de la Fundació.
 Enguany calia inscriure's per fer la donació de 10 euros. S'han apuntat 350 excursionistes. Jo comparant amb altres anys, crec que hi ha, si més no, 100 persones més que han vingut a la caminada i no han fet la inscripció.
El recorregut era el de cada any: La banqueta del riu - instituts - camí de Rufea - vora del riu - Aiguamolls de Rufea - ermita de Butsenit.
És un recorregut de 8 km, essencialment pla. A l'ermita de Butsernit havia beguda i fruita pels participants. També havia l'autobús per tornar a Lleida. Des de la meva personal visió ha estat un èxit.
Quan he fet l'explicació del recorregut el meu net Quim, ha parat de jugar, i m'escoltava atentament i em saludava amb la maneta. Ja sé que a vosaltres no us interessa però jo vull recordar aquest emotiu moment.


Comentaris