LA VINYA DELS ARTISTES A LA POBLA DE CERVOLES

(Avui passem a la fase1 del confinament. Com hi ha molts dubtes sobre el que puc o no fer decideixo anar a fer turisme per la meva àrea sanitària així no tindré problemes ja que tinc alguns companys/es que han interpretat malament una normativa molt complexa i els hi ha obert expedients).

Arribo al poble de la Pobla de Cèrvoles i travesso tota la localitat. A la sortida trobo un cartell cap al celler Mas Blanch i Jove. Es pot concertar una visita i una cata de vins però quan vaig trucar em van dir que encara no obrien pel trasbals del Covid-19.
Contacte: Teléfon: 627 559 832 / 627 559 830 -  973 050 018
E-mail: info@masblanchijove.com
El Celler ha tingut la bona idea de fer una ruta per les vinyes posant escultures que ens alegren la caminada. Des del meva modesta opinió enhorabona. Crec que és una proposta poc coneguda en les terres de Lleida que com sempre no sabem valorar el que tenim a casa nostra. Aquest és el motiu pel qual em decideixo a fer aquesta entrada al meu blog.Mapa de la ruta. és un bon espai per descobrir.

1. Josep Guinovart
Porta al camp

2. Celler Mas Blanch i Jové

3. Josep Guinovart
L’Orgue de Camp

4. Evru
Dongda, La Gran Campana

5. Gregorio Iglesias
La finestra de Papillon

6. Carlos Pazos
No et prometo res

7. Esteve Casanoves
La llum planant damunt la terra

8. Carles Santos
La Sargantaneta

9. Assumpció Mateu
Emmarcant el Somni: Diàleg

10. Susana Solano
Signatures Nº1

11. Frederic Amat
Esclat

12. Escala del descans
13. Eva Lootz
La Huella

Powered by Wikiloc
14. Joan Brossa
Cap de Bou

15. Joan Brossa
El no-res de tot






Per obtenir el track:
 

Comentaris