6a ETAPA CAMÍ DE CAVALLS: D'ELS ALOCS A BINIMEL·LA

En la guia del Camí de Cavalls classifica aquesta etapa com la més dura de la costa nord. La veritat és que ens va fer una mica de respecte, especialment quan ens vam trobar que l'aparcament d'Els Alocs està a 2,3 km de l'inici de l'etapa. A més a més, en aquest aparcament no hi ha cobertura telefònica i no puc comunicar als companys aquesta circumstància, així que hauré d'esperar trobar-me'ls i explicar-los-hi que en la muga 173 han de deixar el camí i agafar una pista amunt que s'han de prendre amb calma ja que han de pujar 2,3 km.

Apart d'aquesta circumstància tinc la sensació que la primera part és un puja i baixa sense parar, visitant cales.


FITXA TÈCNICA

VALORACIÓ: La primera part del recorregut és poc agraït ja que baixem a buscar el mar però després tenim el típic recorregut per les cales menorquines que tan m'agraden.

DIFICULTAT: Mitja.

TEMPS: 3 hores 36 minuts

LONGITUD: 11,5 km

DESNIVELL: +340 metres – 430 metres

Descripció de l'itinerari:
Seguim la pista avall. 
2,3 km Travessem un pont i a l'altre extrem ja trobem la pilona 173 de la 6a etapa. Ara ens toca una pujada ferma.
4 km Punt més alt de la travessa. Al costat hi ha una interessant cabana de falta cúpula que està feta de diferents nivells.

Ara ens toca una baixada ferma.
6 km Cala d'en Calderer i després nova pujada.
8,1 km Cala Barril i nova pujada. 
9,6 km Cala Pregona.
11,1 km Cala Binimel·la que travessem per passeres. Ens encarem vers la casa blanca on hi ha el bar tancat.
11,5 km Aparcament de Binimel·la.

Per obtenir el track:

Powered by Wikiloc

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

INTEGRAL DEL RIU SEGRE (1a etapa): PIC DEL SEGRE - FONT DEL SEGRE - LLO

EL CASTELL DE TURMEDA (MES QUE UN CASTELL) DES DE SAPEIRA

ACAMPADA SOCIAL: VOLTA PER LA CRESTA DE LA BALLESTERA

CASTELL I ERMITA DEL REMEI D'ORONERS: PRINCESES I EL BUFÓ.

SOBTADES FORTIFICACIONS DEL BARRANC DE CABRERA

EXCURSIONISME CREATIU: DE LA PRESA DE TERRADETS A LA ROCA REGINA (DESCENS PEL BARRANC DEL BOSC)

INTEGRAL RIU SEGRE (3a etapa): DE PUIGCERDA A BELLVER DE CERDANYA

CADENES DEL CASTELL DE TURMEDA

PELS TOLLS DELS PORTS: TOLL BLAU - TOLL DEL VIDRE

EL CASTELL DE LA CLUA M'HA FET POR (TOLLES DE LA FONT DE L'HEDRA)